وبلاگ ادبی من

اینجا حیاط خلوتیست برای گذر از زندگی ....

وبلاگ ادبی من

اینجا حیاط خلوتیست برای گذر از زندگی ....

هدف زندگی

       تا الان که یه مقداری از راه زندگی رو پشت سر گذاشتم و اینده هم تقریبا" نامعلومه ... 

 اصلا" نمیدونم هدف از زندگی چیه ... مثله یه احمق کله خراب دور خودم میتابم ..  

بعضی مواقع به بعضیا قبطه میخورم .... هیچ وقت خودم رو از کسی بالاتر نمیبینم ... فکر میکنم ادم نیمه با حالی هستم  ... ولی ... حالا که چی ؟ میشه رفت سر یه کاری و یه زندگی یه نواخت رو اداره کرد و ... بعدش چی ؟ وقتی به اخر خط رسیدی به پشت سرت نگاه میکنی و میگی کاشکی این کارو میکردم کاشکی اون کارو میکردم... اما حالا که اول راهم ...  

     عجب جای مزخرفی گیر افتادیم ... مسخره تر از همه اینه که هیچ حس بدی هم نیس . 

     بی تفاوتی محض وگیجی مفرت ... مثله اینه که یه سقوط ازاد بی نهایت داری که اصلا" هم نمیترسی.  

                               

اوج

بیشتر مواقع ادم ها به امال و ارزو ها شون نمیرسن ... 

شاید به خاطر اینه که انسان واقعا" جاه طلبه و شاید به خاطر اینه که انسان واقعا " هیچی نیس.

کلیک هزارم

 

هزارمین کلیک مال کی بوده ؟ ...  مال هر کی بوده دمش گرم.